وزیر ارتباطات گفت: در مدت تلاش دولت برای آبادانی کشور برخی گروهها ورسانه ها دولت را تحت فشار قرار دادند.

برخی رسانه ها دولت را تحت فشار قرار دادندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود واعظی ساعتی قبل در جلسه شورای اداری شهرستان بردسیر گفت: دولت روحانی دولتی جناحی و گروهی نیست و بر اساس حزبی و گروهی به وجود نیامده که مجبور باشد برای آنها کار کند و‌مردم به دلیل مشی اعتدال به این دولت رأی دادند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دولت تلاش کرده در سه سال و نیم گذشته به وعده‌های خود عمل کند، افزود: برخی رسانه‌ها و گروه‌ها ‌دولت را تحت فشار قرار دادند، البته ما از انتقاد دلسوزانه و صادقانه استقبال می‌کنیم.

واعظی با بیان اینکه کشوری بزرگ داریم که با یک گروه و جناح قابل اداره نیست، خاطرنشان کرد: برای اداره کشور نیازمند حضور همه گروه‌ها و جناح‌ها هستیم و باید اخلاق در جامعه حاکم باشد.

وی با اشاره به اینکه ثبات و آرامشی که در جامعه به وجود آمده باعث شد سرمایه‌گذاران به داخل کشور ورود پیدا کنند، افزود: مسائل خارجی را یکی پس از دیگری حل کردیم و با کشورهای دنیا دعوا نداریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه امروز توانستیم به نوعی مشکل اقتصادی را حل کنیم و شکوفایی اقتصادی در حال جوانه زدن است، تصریح کرد: تورم در کشور تک‌رقمی شده و به دنبال آن بودیم که رشد اقتصادی مثبت شود که خوشبختانه امروز مثبت شده است.

واعظی با بیان اینکه دولت از روز اول نگاهش به فقرا و محرومین بوده است، بیان کرد: آنچه که زمین مانده بود منشور حقوق شهروندی بود که دولت توانست آن را احیا کند و از خودش شروع کرد.

وی با اشاره به سیل اخیر در شهرستان بردسیر گفت: موضوع خسارت سیل به مردم را در هیئت دولت پیگیری می‌کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: اینکه کرمان در بین استانها رتبه یک اقتصاد مقاومتی را کسب کرده است تصادفا بوجود نیامده  و این موفقیت نتیجه وحدت و همدلی در استان بوده که استاندار کرمان خط و مشی دولت اعتدال را دنبال کرده است.
 
این جلسه با حضور جمعی از مدیران استان و دو وزیر ارتباطات ووزیر تعاون ورفاه اجتماعی در بردسیر برگزار شد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار