یک نماینده ادوار مجلس گفت: اقتضای ایران امروز تشکیل دولتی است که ادعای حل معجزه وار مشکلات عدیده مردم را به موزه‌ها سپرده باشد و نشان دهد که مشکلات واقعی جامعه را می‌شناسد.

اقتضای ایران امروز تشکیل دولتی است که مشکلات واقعی جامعه را بشناسدبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن سبحانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به دلائل معین دوره توسعه یافتن کشور طولانی شده است. یعنی ما در نیل به توسعه یافتگی که موجبات رفاه، آرامش و معنویت hنسان‌ها را تدارک می‌بیند، با تاخیر تاریخی مواجهیم.

وی ادامه داد: برای جبران این عقب افتادگی طولانی، باید ملت ما انجام کارهای سختی را متعهد شود.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: بدون شک حداقل به یک دهه کوشش و کار و مشارکت نفس گیر ملت در همه ابعاد احتیاج است تا جامعه وارد مرحله توسعه یافتگی اش شود.

سبحانی گفت: تحقق این مهم تشکیل دولت هایی را می‌طلبد که با تبیین عالمانه و اخلاق مدارانه امور، پیچیدگی‌های آن‌ها را به مردم بگویند و لزوم حل و فصل و گشایش مشکلات سخت جامعه را زمینه سازی کنند.

وی افزود: همچنین باید ملت را برای اقدامات فداکارانه و نشنیدن وعده‌های اغواگرانه آماده کنند.

سبحانی گفت: اقتضای ایران امروز تشکیل دولتی است که ادعای حل معجزه وار مشکلات عدیده مردم را به موزه‌ها سپرده باشد و نشان دهد که مشکلات واقعی جامعه را می‌شناسد.

این نماینده ادوار مجلس اظهار داشت: مسئله امروز ملت آماده شدن برای بستن کمربندهای کار و تلاش و تحمل ریاضت و پرداختن هزینه‌های آزادی، استقلال و عدالت به منظور شتاب بخشیدن به حرکت کند توسعه یافتگی ایران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار