اردبیل؛

افزایش 42 درصدی آمار تردد از پایانه مرزی بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: امسال آمار تردد از پایانه مرزی بیله‌سوار ۴۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم اظهار کرد:‌ از 27 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین‌ماه امسال آمار تردد از پایانه مرزی بیله‌سوار در مجموع 64 هزار و 604 مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 42 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به ترددهای وروودی از پایانه بین‌المللی بیله‌سوار در ایام تعطیلات نوروزی بیان کرد: در این مدت 19 هزار و 34 نفر ورودی ایرانی با 151 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته و و 12 هزار و 557 نفر ورودی خارجی با 16 درصد کاهش داشته‌ایم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: در مورد ترددهای خروجی نیز از این پایانه مرزی 19 هزار و 816 خروجی ایرانی و 13 هزار و 197 نفر خروجی خارجی را شاهد بودیم که میزان خروجی ایرانی با 134 درصد افزایش و خروجی خارجی نیز با 12 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده است.

حلیم از افزایش 25 درصدی اقامت در این شهرستان خبر داد و افزود: با خدمات‌رسانی های شایسته و مناسب که از سوی ستاد خدمات سفر شهرستان بیله‌سوار در نوروز سال 96 ارائه شد امسال شاهد افزایش اقامت در این شهرستان بوده‌ایم و 3هزارو 700نفر در این مراکز اقامت کرده اند.

وی افزود: در این مدت پیش از 75هزار نفر از مراکز تفریحی،تاریخی و توریستی شهرستان بازدید کرده اند و 66مورد بازدید نظارتی توسط ستاد خدمات سفر شهرستان بیله سوار در طول این مدت انجام گرفته است.

وی افزود: جشنواره هزار شکوفه شهرستان جهت معرفی زیبایی های طبیعی شهرستان در کنار جشنواره کوچ عشایر اواسط اردیبهشت ماه در شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.