دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا خواست به کرسی شورا نگاه کاسب کارانه نداشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نعمت صادقی در نشست خبری که امروز (24 فروردین) برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو 29 اردیبهشت، آن را نماد وفاق و همبستگی ملی دانست که حضور مردم بار دیگر نقشه دشمنان را ناکام می‌گذارد.

وی سپس به کاندیداهای متقاضی شرکت در انتخابات خصوصا انتخابات شورای شهر و روستاها توصیه‌هایی داشت و عنوان کرد: از کاندیداها انتظار داریم قانون و اخلاق مداری را در تبلیغات خود مد نظر داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه افزود: کاندیداها باید تلاش کنند توانایی، قابلیت‌ها و سوابق خود را بیان کنند و از هرگونه اقدام تخریبی علیه یکدیگر پرهیز کنند.

صادقی نگاه کاسب‌کارانه به کرسی شوراها را با قداست این جایگاه و حقوق رای دهندگان مغایر دانست و عنوان کرد: افرادی باید در این عرصه وارد شوند که احساس مسئولیت و آگاهی نسبت به حقوق شهروندی و معضلات شهر داشته باشند و به علاوه برای حل مشکلات برنامه کارشناسی ارائه کنند.

وی نگاه قومیت گرایی را در این عرصه آسیب‌زا دانست و عنوان کرد: این نگاه مانع انتخاب اصلح می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از کاندیداها خواست موقع تبلیغات به زیبایی شهر آسیب نزند و تاکید کرد: پوشاندن در و دیوار شهر و روستا با پوسترهای رنگارنگ شیوه مناسبی برای معرفی کاندیدا نیست.

صادقی از مردم هم خواست نسبت به منشا هزینه‌هایی که نامزدها برای تبلیغات شورا انجام می‌دهند پرسش‌گر باشند.

وی از رصد فعالیت‌های نامزدهای انتخابات خبر داد و تصریح کرد: دو شعبه ویژه شامل شعبه بازپرسی و شعبه دادیاری برای رسیدگی فوری به پرونده‌های این بخش در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.