در نشست مشترک مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی با اعضای هیئت مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان بر لزوم تعامل همکاری‌های بیشتر تأکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در این نشست گفت: یکی از موضوعات مهم شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی کمک به صنعتگران و رشد روز افزون آنهاست که با همت و تلاش مسئولان و بخش خصوصی بخصوص تشکل‌های صنعتی محقق خواهد شد و با توجه به شعار امسال که توسط رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است مانند سال قبل هم باید به رشد و رونق اقتصادی دست یابیم.
وی افزود: حمایت ازسرمایه گذاران بخش خصوصی رشد و رونق اقتصادی را بدنبال خواهد داشت تا با کمک هم به افزایش و ایجاد اشتغال مولد برسیم.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: همچنان یکی از وظایف و اولویت‌های مهم ما اجرای زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که با هدف کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران و در جهت تکمیل و تجهیز آن‌ها انجام می‌شود.
حسن حسینی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی، هم در ادامه این نشست گفت: بستر و ظرفیت‌های خوب استان باعث شده سرمایه گذاران استقبال فراوانی نسبت به صنعت استان داشته باشند تا از ظرفیت‌های بالفعل استفاده کنند و ما باید کمک کنیم ظرفیت‌های نهفته هم بیش از پیش احیا شوند تا در جهت رشد اقتصادی صنایع تداوم داشته باشند.
وی افزود: کارگروه‌های مختلف در خانه صنعت، معدن و تجارت برگزار و موارد بررسی و در جهت رفع مسائل سرمایه گذاران راهکارهای مختلف ارائه می‌دهند تا افزایش بهره مندی از ظرفیت‌های مختلف نیز بالاتر برود.
انتهای پیام//ف. ح.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.