معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: جلب اعتماد مردم یکی از مهم‌ترین جنبه‌های حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مؤمنیان  امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان کاشان اظهارکرد: جلب اعتماد مردم یکی از مهم‌ترین جنبه‌های حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است؛ باید تلاش کنیم 2 انتخابات پیش رو که برای کشور مهم و تأثیرگذار است در حرکت و استمرار نظام در رسیدن به قله‌های موفقیت در عرصه‌های داخلی و خارجی به خوبی برگزار شود.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های 13 گانه ستاد انتخابات شهرستان کاشان افزود: قانون انتخابات باید در تمام امور مدنظر گرفته شود که در این راستا چیدمان کمیته‌ها با شرح وظایف مشخص و قانونی تعیین‌شده است.

فرماندار کاشان گفت: ستاد انتخابات شهرستان کاشان فصل مشترک برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است که 2 هیأت اجرایی مستقل در شهرستان کاشان خواهد داشت.

وی بیان کرد: شرایط و فضای انتخابات در شهرستان کاشان بسیار پویا، سالم و آرام است و این نویدبخش برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالای مردم شریف دارالمؤمنین است.

همچنین در این جلسه، عباسعلی قپانی‌پور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری به عنوان جانشین ستاد انتخابات شهرستان کاشان، مسعود خاندایی معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی به عنوان معاون پشتیبانی و تأمین منابع ستاد و مهدی هنرمندی دبیر ستاد انتخابات شهرستان کاشان معرفی شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.