فرمانده انتظامی قوچان از انهدام باند حرفه‌ای سرقت و کشف ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ رضا قدمگاهی فرمانده انتظامی قوچان گفت:: در پی گزارش سرقت منزل در محدوده خیابان گوهرشاد شهر قوچان، موضوع به صورت ویژه در دستور کارتیمی از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت و آثار بجا مانده تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کرد.
فرمانده انتظامی قوچان گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات گسترده میدانی مالخر اموال مسروقه را شناسایی و با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.
سرهنگ رضا قدمگاهی افزود: فرد مالخر در بازجویی‌های به عمل آمده سارق (یوسف ۴۲ ساله) را معرفی که ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: متهم در باز جویی‌های علمی کارآگاهان پلیس به سرقت از این منزل دو فقره سرقت دیگر یا همدستی دو نفر به نام‌های وحید (۳۴) ساله و زهره (۳۹) ساله اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: عملیات ماموران این فرماندهی در اقدامی ضربتی دو همدست متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال مسروقه (گردنبندوانگشتر طلا با نگین زمرد، تردمیل، فرش، اسناد ومدارک شناسایی و.) به ارزش حدود پنج میلیارد ریال کشف کردند.
سرهنگ رضا قدمگاهی خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از اعضای این باند حرفه‌ای سرقت برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.
انتهای پیام//ح. خ.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.