معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پیگیری فرایند ساخت و راه‌اندازی بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی زنان در کرمانشاه با مساعدت دفتر امور زنان و خانواده استانداری و یکی از خیران شاخص کرمانشاهی، از اولویت‌های کاری مهم این معاونت در سال‌جاری است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علی الماسی معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  گفت: امسال افزایش تعداد و تقویت هر چه بیشتر سازمان‌های مردم نهاد با رویکردی اجتماعی به مقوله سلامت در معاونت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اهمیتی خاصی برخوردار است.

 معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر مولفه‌های موثر بر سلامت همانند مشارکت‌های مردمی‌، سلامت و امنیت غذایی، گفت: برگزاری هم زمان مجمع سلامت استان کرمانشاه یکی از اهداف معاونت اجتماعی در سه ماهه نخست سال‌جاری است.
 
وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های کاری معاونت ذکر شده در سا‌ل‌جاری در حیطه مدیریت مشارکت‌های مردمی و امور خیران‌، پیگیری فرایند ساخت و راه‌اندازی بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی زنان در کرمانشاه با مساعدت دفتر امور زنان و خانواده استانداری و یکی از خیران شاخص کرمانشاهی است.
 
الماسی به فعالیت انجمن اهدا‌کننده عضو در استان اشاره و بیان کرد: تبلیغ و ترویج در خصوص عمل خیرخواهانه اهدای عضو و نهادینه کردن این موضوع و تبدیل آن به یک‌فرهنگ که با اهدای عضو هر فرد مرگ مغزی جان چند بیمار دیگر نجات پیدا می‌کند در بین افراد جامعه از مهمترین اهداف این انجمن در استان است.
 
این مسؤول با بیان اینکه سال‌گذشته 6 مورد اهدای عضو در استان داشته‌ایم، تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون در استان یک مورد اهدای عضو با موافقت خانواده متوفی داشته‌ایم.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.