با اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز 8 هزار و 778 نوبت بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی آذربایجان غربی انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مدیر کل اداره دامپزشکی آذربایجان غربی گفت : در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز توسط معاونت سلامت دامپزشکی آذربایجان غربی تعداد8 هزار و 778 نوبت بازدید از مراکز تولید ، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی استان انجام شده است.

کامیار داهیم اظهارکرد: طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز تولید ، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی از 25 اسفند ماه 95 آغاز و تا 14 فروردین ماه 96 ادامه داشته و 28 اکیپ نظارت عهده دار اجرای این طرح بودند.

وی افزود : تعداد 6 هزار و 153 نوبت بازدید از مراکز عرضه شامل قصابی ، مرغ فروشی و سوپر پروتئینی صورت گرفته و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده است.

داهیم در خصوص فعالیت کشتارگاه ها و مراکز بسته بندی گوشت نیز تصریح کرد : کلیه کشتارگاهها و مراکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت ، زیر نظر دامپزشکان و ناظرین بهداشتی فعالیت داشته و روحانیون ناظر شرعی نیز در مراکز مذکور حضور دارند. همچنین در مدت اجرای این طرح ، تعداد 461 بازدید از مراکز فوق صورت گرفته است.

مدیر کل اداره دامپزشکی آذربایجان غربی در خصوص بازدید از رستورانها و غذاخوریها گفت: تعداد 2 هزار و 163 نوبت بازدید از این اماکن صورت گرفته که منجر به ضبط یک هزار و 90 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی گردیده که برابر مقررات معدوم سازی و پرونده های مربوطه به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی از شهروندان استان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا وجود سئوال یا شکایتی ، با شماره تلفن 1512 تماس حاصل فرمایند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم به عمل آید.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.