فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: پیشرفت جامعه در سایه داشتن امنیتی پایدار امکان پذیر است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان در جمع معاونین و روئسای پلیس های تخصصی گفت: پیشرفت جامعه در همه زمینه ها مرهون داشتن یک امنیت پایدار است، و این امر مهم در با تلاش شبانه روزی و اقدامات مشارکتی و تعاملی در جامعه به دست می آید. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) و اشاره به نامگذاری این روز به عنوان روز مرد گفت: ما در زندگی و محیط کار باید از این امام همام الگو بگیریم و با شناخت دقیق ابعاد شخصیتی آن بزرگوار در راه دین قدم برداریم و به این آموزه ها عمل کنیم تا بتوانیم سر باز خوبی برای ولایت باشیم .

سرهنگ جلیلیان با اشاره به زحمات شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی بیان داشت : ما باید عدالت خواهی امیر مومنان را همواره در همه زمینه ها سر لوحه کار خود قرار دهیم تا بتوانیم حق مظلوم را از ظالم بستانیم تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد . 

وی افزود: نیروی انتظامی دارای مأموریت های گوناگون و زیادی است که با تلاش مضاعف کارکنان در تمام این مأموریت ها باید به نحوی عمل کنیم تا رضایت مردم حاصل شود، چرا که نتیجه درست عمل کردن پلیس به وظیفه خود باعث برقراری امنیت و به تبع آن رفاه و آسایش برای مردم است. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان افزود: فرمانده معظم کل قوا کارکنان نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله مورد خطاب قرار دادند پس باید طوری عمل کنیم که شایسته این لطف و مهر و محبت باشیم و با برقراری امنیت پایدار در تحقق شعار امسال که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است گام بر داریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار