500 تن آرد به صورت فوق العاده در استان در نوروز 96 توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ نوری مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 خراسان شمالی گفت : با آغاز تعطیلات سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی ، 500 تن آرد به صورت فوق العاده برای تامین نان زائرین و مجاورین در ایام نوروز توزیع شد.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به زائرین و مجاورین حضرت رضا علیه السلام و تامین نان ایشان در ایام تعطیلات طبق برنامه ریزی صورت گرفته بدون هیچ گونه خللی اجرائی شد ، افزود : در روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی افزون بر 500 تن آرد به صورت فوق العاده برای تامین نان تخصیص و توزیع شده است.

نوری گفت : در این ایام افزون بر 85 واحد نانوایی در اطراف حرم مطهر و نقاط زائر پذیر مشهد و 35 واحد نانوایی در شهرستان های واقع در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس به صورت کشیک نوروزی و با ساعت پخت فوق العاده مشغول خدمت رسانی به مسافرین نوروزی بوده اند.

وی گفت: بهره گیری از دو واحد نانوایی سیار ، رفع موانع تردد خودروهای حمل گندم و آرد و هم چنین بازدید و سرکشی از واحد های نانوایی از دیگر اقداماتی بود که در ایام تعطیلات نوروزی توسط این شرکت صورت پذیرفته است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 افزود : حفظ و ارتقای وضعیت بهداشتی و نصب تابلوهای خیرمقدم زائرین و تلاش در جهت تکریم مشتریان از جمله برنامه های ابلاغی به واحد های نانوایی کشیک نوروزی بود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.