از ابتدای سال جاری، پروازهای فرودگاه شهید استکی شهرکرد سه برابر افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سروش سلیمی مدیر فرودگاه شهید استکی شهرکرد گفت: از ابتدای امسال، ۶ پرواز به صورت هفتگی در این فرودگاه انجام می‌شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ برابر افزایش داشته است.

وی افزود: در حال حاضر این ۶ پرواز به شرح زیر صورت می‌گیرد:

۱) پرواز روزهای شنبه و سه شنبه فرودگاه شهرکرد به تهران، در ساعت ۸: ۳۵ با شماره ۴۵۸۰ به این فرودگاه وارد و ساعت ۹: ۲۰ با شماره ۴۵۸۱ به مقصد تهران خارج می‌شود.

۲) پرواز روزهای شنبه فرودگاه شهرکرد به تهران و بالعکس، در ساعت ۲۰: ۵۰ با شماره ۴۵۴۲ به این فرودگاه وارد و ساعت ۲۱: ۳۰ با شماره ۴۵۴۳ به مقصد تهران خارج می‌گردد.

۳) پرواز روزهای سه شنبه فرودگاه شهرکرد به مشهد و بالعکس نیز در ساعت ۱۲ با شماره ۴۱۰۵ به این فرودگاه وارد و ساعت ۱۳ با شماره ۴۱۰۴ به مقصد مشهد خارج می‌شود.

۴) پرواز روزهای چهارشنبه فرودگاه شهرکرد به تهران و بالعکس، در ساعت ۲۰: ۵۵ با شماره ۴۵۴۲ به این فرودگاه وارد و ساعت ۲۱: ۳۰ با شماره ۴۵۴۳ به مقصد تهران خارج می‌گردد.

۵) پرواز روزهای جمعه فرودگاه شهرکرد به مشهد هم در ساعت ۱۲ با شماره ۴۱۰۵ به این فرودگاه وارد و ساعت ۱۳ با شماره ۴۱۰۴ به مقصد مشهد خارج می‌شود.

سلیمی اضافه کرد: با افزایش پرواز‌ها در این فرودگاه، طی هفته گذشته دو هزار و ۱۴۳ مسافر و ۱۲ هزار و ۸۷۷ کیلوگرم بار جابه جا شد.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار