لفاظی رئیس‌جمهور آمریکا: پوتین از فردی شرور در سوریه حمایت می‌کند

دونالد ترامپ بدون اشاره به حمایت‌های آمریکا از تروریست‌ها در سوریه، پشتیبانی رئیس‌جمهور روسیه از همتای سوری خود را امری «بسیار بد» دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز با اشاره به حادثه شیمیایی چهارم آوریل در سوریه مدعی شد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، با حمایت از بشار اسد رئیس جمهور سوریه از فردی حمایت می‌کند که واقعا شرور است.

وی در ادامه گفت: «ادعاهایی که در حال حاضر ضد دولت سوریه مطرح می شوند شبیه همان ادعاهایی هستند که در سال 2003 علیه عراق مطرح شدند. به صراحت می گویم ولادیمیر پوتین از فردی حمایت می کند که واقعا شخص شروری است و  فکر می‌کنم این برای روسیه بسیار بد است. فکر می‌کنم این برای نوع بشر هم بسیار بد است. این موضوع برای جهان ما هم بسیار بد است.»

وی در ادامه اظهارات خود، ادعاهای بی‌اساس بر ضد رئیس‌جمهور سوریه مطرح کرد و از القابی ناپسند علیه او استفاده کرد.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از مصاحبه خود با شبکه فاکس نیوز گفت تلاش می‌کند بخش خدمات درمانی و مالیات را در این کشور اصلاح کند. 

ترامپ گفت: «به علت آن که من از اتلاف مبالغ هنگفتی شاید صدها و یا صدها میلیون دلار از منابع مالی جلوگیری می‌کنم و ما این منابع مالی را در بخش خدمات درمانی استفاده خواهیم کرد بنابراین طرح بهتری را به جای طرح خدمات درمانی اوباما ارائه خواهیم کرد. طرح خدمات درمانی اوباما در حال فروپاشی است. حتی همین حالا مسئولان در بخش های مختلف اجرای طرح خدمات درمانی می گویند باید منابع مالی به آنها داده شود، اما طرحی برای پرداخت منابع مالی در چارچوب طرح خدمات درمانی اوباما نداریم. اگر ما منابع مالی این طرح را تامین نکنیم از هم پاشیده خواهد شد. 

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: شما می دانید که طرح خدمات درمانی اوباما یک طرح کاملا  مفتضحانه است. بنابراین زمانی که این طرح را باطل کنیم از اتلاف میلیون ها دلار از منابع مالی در بخش خدمات درمانی و بهداشتی جلوگیری خواهیم کرد. اولویت اول و مهم‌ترین اولویت ما این است که می خواهیم طرح خدمات درمانی بزرگی را ارائه کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
در مورد شاه عربستان و شاه بحرین و خود امریکا هیچی نگفت -و نگفت که امریکا همان شیطان بزرگ است که با بمب اتم نیم میلیون انسان را در ژاپن کشت و به آن افتخار هم میکند، بشار اسد حتی به فرض از سلاح شیمیایی هم اسفاده کند حق دارد چون اگر امریکا و کشور های غربی با چنا تهاجمی که علیه اش بوجود آورده اند مواجه میشد از سلاح هسته ای استفاده میکردند و آن را هم دفاع از خود می نامیدند و مشروع میدانستند واقعا اینها شیطان بزرگ هستند
آخرین اخبار