تارا مردانی و مرجان تاجی نمایندگان استان اصفهان در تیم ملی تکواندوی بانوان رده سنی نوجوانان، به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تارا مردانی  اظهار کرد: مسابقات آسیایی تکواندو که تنها در رده سنی نوجوانان انجام می‌گیرد، سی‌ویکم فروردین‌ماه جاری به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود و ما بیست و هفتم به این رقابت‌ها اعزام می‌شویم.

وی بابیان اینکه این مسابقات در دو بخش کیوروگی و پومسه صورت می‌گیرد، افزود: من در بخش پومسه با حریفان به رقابت می‌پردازم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تکواندوی بانوان تصریح کرد: از استان اصفهان من و مرجان تاجی به همراه تیم ملی در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنیم.

وی عنوان کرد: اوایل بهمن‌ماه 95، مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد و من جزو ده نفر برتر به اردو راه یافتم؛ سپس دو دوره مسابقات انتخابی درون اردویی انجام گرفت که من با موفقیت در رقابت‌های هر دو دوره و انتخاب شدن به‌عنوان نفر برتر، درنهایت فیکس تیم ملی شدم.

مردانی اذعان داشت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی در تهران به سر می‌برم؛ هم‌اکنون 95 درصد آمادگی را به دست آورده‌ایم و 5 درصد باقی‌مانده در همین اردوها که تا روز اعزام ادامه دارد، برایمان حاصل می‌شود؛ در کل تمرینات به‌خوبی انجام می‌گیرد و ازنظر جسمانی، روانی و فنی وضعیتمان مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه کره جنوبی، چین، ویتنام، چین‌تایپه و فیلیپین از رقبای اصلی محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: با تمرینات زیاد همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم با پشت سر گذاشتن رقبا، سکوی اول را تصاحب کنم.

این ملی‌پوش بیان کرد: همه دلشان می‌خواهد خوش‌رنگ‌ترین مدال یعنی مدال طلا را کسب کنند، من هم سعی می‌کنم مدال طلا بگیرم و با این مدال مردم کشورم را شاد کنم، امیدوارم با دعای هم‌وطنانم به این موفقیت برسم.

مردانی اظهار داشت: به‌طورکلی از 3 سالگی تکواندو را شروع کردم؛ 12 سال است که در این رشته فعالیت می‌کنم و 7 سال است که به‌طور حرفه‌ای تکواندوکار هستم.

وی افزود: در ابتدا هم در کیوروگی و هم در هان‌مادانگ فعال بودم به‌طوری‌که در کیوروگی قهرمانی استان را به دست آوردم و در هان‌مادانگ قهرمان کشور شدم و در کنار این دو، پومسه هم کار می‌کردم؛ تا اینکه از سه سال پیش تا الان پومسه را به‌طورجدی دنبال می‌کنم و بسیار به آن علاقه‌مندم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.