هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با انجام سه دیدار پیگیری خواهد شد.

صبح چهارشنبه کار شود///ویرایش///پذیرایی جنوبی ها از مدعیان / تقابل شاگردان هاشمی برار شهرداری گرگانبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با برگزاری 3 دیدار پیگیری می شود و تیم های پالایش نفت آبادان، پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران میزبان حریفان خود خواهند بود.

پتروشیمی بندرامام - دانشگاه آزاد
شاگردان شاهین طبع عصر فردا در خانه خود به مصاف دانشگاه آزاد می روند. پتروشیمی بندرامام در دیدار گذشته به راحتی از سد شهرداری کاشان گذشت و 43 امتیازی شد. این تیم به تازگی حامد حدادی را جذب کرده است. حال باید دید سنتر بسکتبال در این دیدار حضور خواهد داشت یا خیر؟ تیم دانشگاه آزاد هم با داشتن 2 بازیکن خارجی جدید اکنون به تیمی قدرتمند تبدیل شده است و در بازی گذشته در وقت اضافه موفق شد شیمیدر تهران را در هم کوبد.

*حامد حدادی با تیم پتروشیمی بندرامام به توافق رسیده و اکنون منتظر کسب رضایت نامه از سیچوان چین است تا بتواند پتیروشیمی بندرامام را همراهی کند.

شهرداری گرگان - شیمیدر تهران
تیم شهرداری گرگان عصر فردا در تالار آزادی به مصاف شیمیدر تهران می رود. تیم شهرداری گرگان در لیگ امسال تنها 5 برد را از آن خود کرده است و با 27 امتیاز در قعر گروه خود قرار دارد. شاگردان هاشمی هم در دیدار حساس و نزدیک گذشته برابر دانشگاه آزاد شکست خوردند و اکنون با 35 امتیاز جایگاه سوم جدول را تصاحب کردند.

شهرداری اراک - پالایش نفت آبادان
تیم شهرداری اراک عصر فردا مهمان نفت آبادان خواهد بود.شهرداری اراک همچنان وضعیت خوبی ندارد و در دیدار گذشته بازی را برابر شهرداری تبریز واگذار کرد. شهرداری اراک در گروه خود 35 امتیازی است و در جایگاه دوم قرار دارد. پالایش نفت آبادان هم در دیدار گذشته برابر نیروی زمینی به برتری رسید و 40 امتیازی شد.

گفتنی است تیم های نیروی زمینی، شهرداری کاشان و شهرداری تبریز این هفته استراحت می کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار