مدیر کل تبلیغات اسلامی استان از ثبت نام 13 هزار و 750 نفر از مردم استان سمنان برای حضور در آئین اعتکاف خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام علی شکری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان امروز در حاشیه بازدید از مراسم معنوی اعتکاف در شاهرود گفت : امسال 13 هزار و 750 نفر از شهروندان استان سمنان نام خود را برای حضور در آئین معنوی اعتکاف ثبت کرده و از صبح امروز در این آئین معنوی حضور یافته‌اند.

وی با اشاره به تعداد مساجد میزبان معتکفان در استان سمنان تصریح کرد: 130 مسجد استان سمنان برای برگزاری آئین معنوی اعتکاف از معتکفان میزبانی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته نیز 130 مسجد میزبان معتکفان در استان سمنان بود عنوان کرد: عدم تلاقی ایام‌البیض با زمان امتحانات دانشگاه و مدارس سبب شده است که حضور پرشور جوانان و نوجوانان را در این آیین معنوی شاهد باشیم.

شکری از برگزاری آیین‌های معنوی و فرهنگی ویژه برای معتکفان در اعتکاف امسال استان سمنان خبر داد و افزود: مبلغان و روحانیان نیز برای انجام آئین عبادی و فرایض دینی و پاسخ به مسائل دینی در مساجد محل برگزاری اعتکاف در استان سمنان حضور یافته‌اند.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی، مباحث اخلاقی، زلال قرآن در اعتکاف، تشکیل حلقه‌های معرفت و پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی با حضور روحانیون و طلاب، برگزاری جشن میلاد امیرالمؤمنین (ع) و عزاداری حضرت زینب (س) به‌عنوان بخشی دیگر از برنامه‌های مراسم معنوی و فرهنگی اعتکاف امسال در استان سمنان نام برد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.