دومين نمايشگاه گل و گياه و كشاورزی در يزد با حضور 80 شرکت در محل دائمی نمایشگاه‌های یزد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدير برگزاری نمايشگاه گل و گياه يزد گفت: دومین نمایشگاه کشاورزی، گل و گیاه، دام طیور و صنایع وابسته با حضور 80 شرکت در محل دائمی نمایشگاه‌های یزد افتتاح شد.

سعیدرضا میرجلیلیافزود: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از استان‌های مازندران، تهران، اصفهان، یزد و شهرستان محلات در استان مرکزی و برخی دیگر از مناطق کشور حضور دارند.

میرجلیلی با اشاره به اینکه زمان افتتاح این نمایشگاه، امروز 22 فروردین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد واقع در صفائیه، جنب بیمارستان شهید صدوقی است، عنوان کرد: این نمایشگاه از امروز تا 25 فروردین ماه هر روز از ساعت 16 تا 22 برای بازدید علاقمندان دایر است.

مدیر برگزاری نمایشگاه گل و گیاه یزد یادآور شد: در حاشیه این نمایشگاه غرفه‌هایی برای راهنمایی و آموزش صحیح کشاورزی و صنایع مرتبط با گل و گیاه و دام طیور ایجاد شده و علاقمندان می‌توانند از خدمات این غرفه‌ها استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه استان یزد یکی از مناطق کویری و مواجه با بحران کم‌آبی است، در این نمایشگاه تلاش شده گونه‌هایی به علاقمندان معرفی شود که کمترین مصرف آب را دارند همچنین برای اصلاح سیستم‌های آبیاری و حمایت از این بخش مشاوره‌های لازم انجام خواهد شد.

میرجلیلی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند از 22 تا 25 فروردین از خدمات ارائه شده در این نمایشگاه که با تخفیف و تسهیلاتی همراه است، استفاده کنند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.