تقی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ساماندهی ساختمان های نیمه کاره در دستور کار شهرداری/ مالکان نسبت به تکمیل ساختمان های خود اقدام کنند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در راستای ساماندهی گودها و ساختمان های نیمه کاره شهر تهران، مالکان باید نسبت به تکمیل ساختمان نیمه کاره خود در یک مهلت مقرر اقدام کنند.

ساماندهی ساختمان های نیمه کاره در دستور کار شهرداری/ مالکان نسبت به تکمیل ساختمان های خود اقدام کنندرضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع ساماندهی گودهای رها شده شهر تهران، اظهار داشت: لایحه‌ای را در خصوص ساختمان های نیمه کاره که به هر دلیل به صورت نیمه کاره رها شده‌اند به تصویب رسانده ایم تا بعد از پایان دوره پروانه، برای آن‌ها جرایمی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: قرار است مهلتی داده شود تا مالکان نسبت به تکمیل ساختمان نیمه کاره خود در آن مهلت مقرر اقدام کنند تا بدین ترتیب از مخروبه شدن ساختمان و زشت شدن چهره شهر جلوگیری کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در خصوص گودبرداری های عمیق و خطرساز نیز دو مصوبه مبنی بر اینکه مالکان باید به سرعت نسبت به تکمیل ساختمان و حداقل اجرای فندانسیون اقداماتی انجام دهند به تصویب رساندیم تا بتوانیم خطر را مرتفع کنیم.

تقی پور گفت: اگر مانعی به دلیل مشکلات پروانه ای وجود داشته باشد مالکان باید نسبت به نیلینگ خاکبرداری گودها و اقدامات مربوط به ایمنی که می تواند رفع خطر کند، اقدامات کنند.

وی گفت: این مصوبات به شهرداری تهران ابلاغ شده و شهرداری نیز آن‌ها را به مالکان ابلاغ کرده و پیگیر موضوع هستند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار