سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین با اشاره به قدرت تیم ملی ایران گفت: ایران قوی‌ترین تیم گروه مقدماتی جام جهانی 2018 محسوب می‌شود و ۱۰۰ هزار تماشاگر برای حمایت از این تیم در ورزشگاه بودند.

لیپی: ایران قوی ترین تیم گروه محسوب می شود/ یووه مانند پاری سن ژرمن نیست که 6 گل از بارسا بخوردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مارچلو لیپی در گفت و گو با توتو اسپورت ایتالیا درباره حضور خود در فوتبال شرق آسیا گفت‌: زمان لازم است تا فوتبال چین پیشرفت کند چراکه پیشرفت یک شبه حاصل نمی‌شود. درخواست مسئولان فدراسیون فوتبال چین را قبول کردم تا راهی برای پیشرفت فوتبال این کشور داشته باشیم. همه چینی ها می‌خواهند تیم‌ ‌ملی کشورشان قوی شود اما نباید انتظار داشت که این تیم به سرعت نتیجه‌ بگیرد.
 
وی افزود: فوتبال چین با خرید بازیکن ۵۰ میلیون یورویی پیشرفت نمی‌کند بلکه باید به رشد فوتبال پایه رشد توجه داشته باشد.
 
لیپی درباره شکست چین از تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: در آن بازی تیم ایران کاملا برتر بود. ایران قوی‌ترین تیم گروه محسوب می‌شود و ۱۰۰ هزار تماشاگر برای حمایت از این تیم در ورزشگاه بودند. با این حال می‌توانستیم از ایران مساوی بگیریم. مشکل این بود که حتی به محوطه جریمه ایران هم نزدیک نمی‌شدیم.
 
وی درمورد تقابل یوونتوس با بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: یوونتوس، پاری ‌سن‌ ژرمن نیست که بارسلونا خیال کند می‌تواند با این تیم هر کاری انجام بدهد. یووه تیم بزرگی است و فکر می‌کنم شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعد دارد.
 
وی ادامه داد: فکر می‌کنم برد 2 بر صفر در تورین نتیجه‌ خوبی برای یوونتوس باشد. البته این تیم ها ۹۰ دقیقه هم در نیوکمپ بازی می کنند. یووه در حال‌ حاضر نسبت به گذشته پیشرفت زیادی کرده است و بازیکنان باکیفیتی دارد. قدرت دفاعی یوونتوس را بهتر از هر تیم دیگر اروپایی می‌دانم. یووه مانند پاری ‌سن‌ ژرمن نیست که به راحتی ۶ گل از بارسلونا دریافت کند. ماسیمیلیانو آلگری می‌داند با تیمش چگونه کار کند. همه می‌دانیم خط دفاع بارسلونا مشکل دارد و یووه می‌تواند از این فرصت استفاده کند. البته بارسلونا هم تیم کوچکی نیست.
 
لیپی در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانی یووه در سری A  قطعی شده است یا خیر گفت‌: خیر. هر احتمالی وجود دارد و قهرمانی یوونتوس قطعی نیست. رم فاصله کمی با یووه دارد و حتی ناپولی هم تیمی است که قادر به جبران امتیازهای از دست رفته است.
 
سرمربی ایتالیایی تیم ملی چین درباره دربی دلامدونینا بیان کرد: اینتر در هفته‌های اخیر پر فراز و نشیب ظاهر شده است و شاید اگر ثبات داشت، در حال حاضر مدعی قهرمانی بود. آنها هفت گل به آتالانتا می‌زنند اما یکی، دو هفته‌ بعد به کروتونه می‌بازند. شانس میلان را برای برد بیشتر می‌دانم اما همان طور که گفتم، اینتر قابل پیش‌بینی نیست. 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار