محدودیت های ترافیکی از فردا تا شنبه در جاده های مازندران اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  پلیس راه مازندران اعلام کرد، محدودیت های ترافیکی برای تسهیل رفت و آمد از روز چهارشنبه 23 فروردین تا شنبه 26 فروردین در جاده های مازندران اعمال می شود.

بنابر اعلام پلیس راه استان مازندران تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور هراز :

تردد همه تریلرها کماکان ممنوع است و تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

در محور سوادکوه:

تردد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

در محور کندوان :

تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت 14 تا 23 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملان موادسوختی و یا فاسدشدنی از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.