پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:تیم پدیده در هفته های اخیر با بردهایی که کسب کرده معادلات لیگ را برهم زده است.

کربکندی:پدیده معادلات لیگ را بر هم زده است/مشکلات مالی کمر تیم های ایرانی را شکسته استرسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارزیابی اش از لیگ برتر تا هفته بیست و هفتم بیان کرد:خوشبختانه لیگ پویا و منظمی را در امسال داریم دنبال می کنیم و تیم ها رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند. تیم پرسپولیس هم که از نفرات ملی پوش زیادی در ترکیب تیمش بهره می برد با نشان دادن بازی های تماشاگر پسند و جذاب توانسته قهرمانی اش را در لیگ شانزدهم تا حد زیادی مسجل کند.
 
وی افزود:به جزء تیم پرسپولیس که از حاشیه امنیت مناسبی برخوردار است امتیازات سایر تیم ها به یکدیگر نزدیک است و از الان می توان حدس زد که تیم های تراکتور سازی و استقلال رقابت پایاپایی برای کسب عنوان نائب قهرمانی دارند.در پایین جدول هم تا حد زیادی سقوط شاگردان کاظمی به لیگ پایین تر قطعی است .
 
کربکندی در ادامه گفت:تیم پدیده در هفته های اخیر با بردهایی که کسب کرده معادلات لیگ را برهم زده است و تنها دلیل شگفتی تیم پدیده در نیم فصل دوم را می توان اعتماد کردن مدیران باشگاه به سرمربی تیم شان دانست و در مجموع باید بگویم نسبت به سال های گذشته لیگ با کیفیت تری را سپری می کنیم.
 
مربی اسبق تیم ذوب آهن درباره تیم های سیاه جامگان و صبا اظهار داشت:اگر تیم صبای قم بازی را که مقابل تراکتور سازی انجام داد در این چند هفته باقیمانده از خود به نمایش بگذارد می تواند در لیگ برتر ماندگار شود.تیم سیاه جامگان هم از زمانی که میثاقیان جایگزین خداداد شده امتیازات خوبی را بدست آورده است و در حال حاضر هم بازیکنان تیم سیاه جامگان از لحاظ انگیزشی در وضعیت مناسبی به سر می برند.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان خاطر نشان کرد:هنوز زود است درباره سقوط یکی از تیم های صبا یا سیاه جامگان به لیگ پایین تر صحبت کرد. متاسفانه بیش تر تیم های ما با مشکلات عدیده ای مالی دست و پنجه نرم می کنند و مدیران باشگاه های ما باید با برگزار کردن جلسات متعدد راهکارهای مناسبی را برای رهایی از این برون رفت در نظر بگیرند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار