به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهین جوانی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اجرای
طرح توصیفی در مقاطع ابتدایی آموزش و پرورش در راستای بهبود یادگیری و
ارتقاء سطح بهداشت روانی محیط و یاد دهی و یادگیری در مدارس است و در طول
سال مورد ارزیابی قرار می گیرد.
پس از بازدید از مدارس ابتدایی در جلسه بررسی مشکلات مدارس ابتدایی برخوار
افزود: در بازدید از دو مدرسه ابتدایی چند پایه در روستاها و 8 مدرسه
ابتدایی شهری در شهرستان برخوار طرح توصیفی به خوبی اجرا شده است و در برخی
از مدارس پوشه کار دانش آموزان، سطح آموزش و عملکرد و حضور همکاران چند
پایه باید با نظارت بیشتری همراه شود.
وی افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان، ایجــاد رابطه ای صمیمی تر بین
معلــم و دانش آموز و افــزایش روحیه همیاری، همکاری و همدلی در دانش
آموزان، تکیه بر کار و آموزش علمی و عملی، حذف اضطراب ناشی از امتحان و
نمره و افزایش رقابت مثبت در دانش آموزان، ایجاد مهارت و توانایی برای
برطرف کردن نیازهای فردی دانش آموزان را از ویژگی های طرح توصیفی در مدارس
ابتدایی نام برد.
در ادامه مدیر آموزش و پرورش برخوار گفت: شهرستان برخوار 63 آموزشگاه
ابتدایی با بیش از 10 هزار دانش آموز دارد که طرح توصیفی در همه آنها اجرا
می شود.
علی بابایی افزود: در مدارس ابتدایی شهرستان برخوار به بسته های آموزشی،
فضای آموزشی و اجرای طرح توصیفی توجه شده است و رضایت والدین را همراه
داشته است.
انتهای پیام/م