شجاعت ، ایمان و عشق به شهادت در وجود شهید صیاد شیرازی موج می زد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان در مراسم نکوداشت شهید صیاد شیرازی که امروز در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اعلام این مطلب افزود : بهترین لحظه زندگی این شهید وقتی بود که تیر به بدنش اصابت کرد و عشق به شهادت نیز امروز در همه ما شعله ور است.

ناخدا یکم مجید توسلی گفت : دشمنان مستکبر ما کمر بر نابودی نظام اسلامی بسته بودند و با همه توان خود به مقابله آمدند و با وجود صیاد شیرازی ها شکست خوردند و با غیرت و قدرت بسیجیان ، سپاهیان ، ارتشیان و همه ملت ایران به پیروزی رسیدیم و شهیدان مدال افتخار ملت ایران دربرابرنگاه جهانیان هستند

وی تبعیت از رهبری و انسجام و وحدت را رمز موفقیت ملت ایران در همه عرصه های جهانی عنوان کرد و گفت : هیچگاه در مقابل دشمن عقب نمی نشینیم و این اقتدار ما در گرومقابله با استکبار بوده و خواهد بود.

در ادامه امام جمعه سیرجان ،شهید صیاد شیرازی ها را الگوی روحیه شهادت طلبی جوانان ملت ایران دانست و گفت : فرهنگ شهادت در این کشور نهادینه شده و آمریکا از این روحیه می ترسد و شکست خورده است و نمی تواند جایگاهی داشته باشد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود : ترس دشمن از آمادگی ما است وهرچه این آمادگی بیشتر باشد دشمن ضعیف تر خواهد شد و جایگاه امروز ما در جهان اقتدار و عظمت است و دشمن مستکبر به این امر مطلع و معترف است.

این مراسم با برنامه های فرهنگی ویژه بزرگداشت شهید صیاد شیرازی ادامه یافت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.