بیش از 136 کیلوگرم انواع موادمخدر نیز در تعطیلات نوروز امسال کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ریاحی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در مراسم تکریم ومعارفه فرمانده انتظامی شهرستان رامسر،با اشاره به افزایش 146 درصدی کشفیات جرایم در سطح استان از افزایش کشفیات موادمخدر در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از 136 کیلوگرم انواع موادمخدر نیز در تعطیلات نوروز امسال کشف شد.

وی اشاره به اقدامات فرهنگی واجتماعی پلیس در راستای کاهش آسیب های احتماعی در جامعه، از ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری پلیس به شهروندان در مراکز مشاوره پلیس خبر داد وافزود: با توجه به این اقدامات شاهد کاهش 17 درصدی ورودی پرونده ها به مراجع قضائی هستیم .

جانشین فرمانده انتظامی مازندران اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلس را گامی موثر در جهت کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: نیروی انتظامی با تلاش مضاعف سعی دارد همواره امنیت عمومی را در جامعه حاکم کند.

محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان انتظامی شهرستان در ایام تعطیلات نوروز،گفت: از تلاش و زحمات سرهنگ قربانی فرمانده سابق شهرستان رامسر قدردانی کرد و حمایت همه جانبه خود را از اقدامات و فعالیت های پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اعلام کرد.

طی حکمی سرهنگ محمد صادق شاه نظری به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان رامسر معرفی و با اهداء لوح سپاس از زحمات سرهنگ عزیزالله قربانی فرمانده سابق شهرستان قدردانی شد .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.