افتخار خدمتگزاری به مردم و تامین آسایش و آرامش آنان از صفات متقین است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ریاحی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در اولین مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر از تلاش ها و زحمات کلیه رده ها و یگان های اجرایی، صفی و ستادی استان و شهرستان های تابعه و همه همکاران در برقراری نظم و امنیت مردم و مسافران در ایام نوروز قدردانی کرد .

وی گفت: تمهیدات انتظامی، ترافیکی و فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور مسافران نوروزی در این ایام در جای جای استان سرسبز و توریستی مازندران موجب شد تا مسافران خاطره خوش از سفر به این استان را به ارمغان ببرند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به نعمت امنیت و سلامت و برکات الهی در سال گذشته افزود: در سال جدید شاهد برکات و نعمات الهی در جامعه اسلامی باشیم.

سرهنگ ریاحی گفت : نیروی انتظامی ماموریت تامین نظم و امنیت مردم و مسافران نوروزی را با سربلندی به اتمام رسانده که این امر رضایت مردم را در پی داشته است و رضایت مردم قطعا رضایت خدای متعال را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی وظیفه تامین نظم و امنیت عمومی را برعهده دارند، افزود: افتخار خدمتگزاری به مردم و تامین امنیت و آرامش آنان از صفات متقین است .

سرهنگ ریاحی با اشاره به ماموریت های مهم پلیس در سال جدید بر رعایت نظم و انضباط ظاهری و معنوی در اجرای موفق ماموریت ها تاکید کرد و گفت: نظم و انضباط باید همواره سرلوحه کار پلیس باشد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.