رئیس ستاد انتخاباتی استان همدان بر فضای با نشاط سیاسی در اتنخابات شورای شهر و ریاست جمهوری تاکید کرد.

تاکید رئیس ستاد انتخاباتی استان بر فضای با نشاط سیاسی در انتخاباتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ابراهیم الهی تبار با اشاره به اینکه 6 هزار و 470 نفر در انتخابات شوراها در استان ثبت نام شده اند افزود: از این تعداد یک هزار و 173 نفر شهری و 5 هزار و 297 نفر روستایی هستند.

وی گفت: از این تعداد افراد ثبت نام شده 6 هزار و 215 نفر آقا و 255 نفر خانم ها هستند.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه ستاد انتخاباتی و کمیته های زیر مجموعه شکل گرفته، اظهار داشت: تمامی بخش های ستاد از جمله حوزهای استعلام و فناوری اطلاع رسانی فعالیت خود را آغاز کرده اند و فرمانداران و بخشداران نیز تمهیدات و پیش بینی خود را برای برگزاری انتخابات آغاز کرده اند.

الهی تبار با اشاره به اینکه امنیت برای فعالیت سیاسی در این عرصه حرف اول را می زند، ادامه داد: تاکنون هیچگونه تخلفی از سوی نامزدهای انتخاباتی انجام نشده است.

رئیس ستاد انتخاباتی استان خاطر نشان کرد: فضای سالم برای حضور مردم در این انتخابات وجود دارد و قطعا شاهد حضور حداکثری با رقابتی سالم خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به نتیجه نهایی این انتخابات اظهار داشت: قطعا در این انتخابات پیروز نهایی مردم هستند زیرا که همواره حضوری گسترده و باشکوه در عرصه های مختلف نظام داشته اند.


انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.