زهرا نعمتی گفت: دوم اردیبهشت در اولین اردوی تیم ملی پارااُلمپیک حضور می یابم و پیش از آن نیز تمریناتم را در تیم ملی اُلمپیکی‌ها دنبال می‌کنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بانوی کماندار پرافتخار تیم ملی از آغاز تمریناتش در سال جدید خبر داد و افزود: خوشبختانه سال گذشته روند درمانم به خوبی پیش رفت و از این هفته می‌توانم تمریناتم را آغاز کنم.

دارنده 2 نشان طلای بازی‌های پارالمپیک، قرار داشتن نام پارااُلمپین‌های ایرانی در گینس را افتخار بزرگی دانست و بیان داشت: قطعاً این امر، انگیزه ملی‌پوشان جانباز و معلول کشور را دو چندان می کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور من در نشست کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت سازمان ملل که به میزبانی ژنو برگزار شد، بسیار اتفاق خوبی بود و خوشحالم که به عنوان نماینده ورزش پارااُلمپیک ایران در این نشست شرکت کردم.

نعمتی تصریح کرد: در این نشست پیرامون عملکرد ورزشکاران ایرانی حاضر در باز‌ی‌های پارااُلمپیک و چگونگی پیشرفت این بخش و نیز درباره نتایجی که در پارااُلمپیک ریو به دست آمد مطالبی را عنوان کردم که با بازخوردهای مثبتی همراه بود.

وی یادآور شد: از اینکه به عنوان نماینده ورزش پارااُلمپیک ایران، به ویژه نماینده بانوان ورزشکار کشور و با حجاب اسلامی، در این نشست حضور پیدا کردم، خوشحالم و این باعث افتخار است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار