مساجد مشهد از خدمات دومین دوره جشنواره «مسجدی‌ها» بهره بردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،سیدرضا موسوی مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: صد‌ها مسجد مشهد از خدمات دومین دوره جشنواره «مسجدی‌ها» بهره بردند.
وی افزود: این جشنواره با هدف تقویت هنر مسجدی‌ها در رشته‌های سرود، تواشیح، تئاتر و تولیدات رسانه‌ای برگزار شد.
موسوی گفت: به فرمود: ه مقام معظم رهبری اندیشه‌ای که در قالب هنر معرفی نشود، فرو رفتنی است و بهترین ابزار در این مقوله ابزار هنر است و باید برترین بهره و استفاده را از این ابزار بسیار قوی و اثرگذار داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد افزود: خوشبختانه سطح کمی و کیفی این دوره بهتر و مطلوب‌تر از دوره گذشته بود و در دوره دوم گروه‌های دوره‌ی قبل را تقویت کردیم و در بحث معرفی استعداد‌ها و گروه‌های جدید وارد کار شدیم.
موسوی با بیان این که دوره سوم جشنواره «مسجدی‌ها» در تابستان ۹۶ برگزار می‌شود، گفت: خودکفایی بیشتر مساجد در قالب‌های مختلف هنری هدف ما در هر دوره به خصوص در دور سوم خواهد بود.
وی افزود: در دوره سوم جشنواره «مسجدی‌ها» رشد کیفی را بر رشد کمی مقدم دانسته‌ایم و می‌خواهیم که در جهت تقویت هنرمندان مسجدی به‌گونه‌ای عمل کنیم که این افراد و گروه‌ها به برترین‌های هنری در قالب‌های مختلف تبدیل شوند.
انتهای پیام// ز.‌ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.