ارتقای فضای فرهنگی در پایانه‌های مسافربری مشهد در دستور کار شهرداری مشهد قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،سید علی حسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: سیاست کاری خود در زمینع ارتقای فضای فرهنگی در پایانه مسافر بری را بر اصول فرهنگی استوار کرده‌ایم.
وی افزود: در حوزه آموزش متولی اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پلیس‌راه استان است که ما نیز در پایانه مسافربری بسترهای لازم را برای آن فراهم کرده‌ایم.
وی گفت: در حوزه فرهنگ میزبانی نیز تمام کسانی که در پایانه‌های مسافربری اعم از رانندگان، نیروهای خدماتی و کارکنان شرکت‌ها با زائر در ارتباط هستند، کلاس‌های فرهنگ میزبانی را برگزار کرده‌ایم.
حسینی افزود: ما به دنبال ارتقای فضای فرهنگی در پایانه‌های مسافربری شهر مشهد هستیم و در این راستا بسته‌های متنوع فرهنگی و کلاس‌های آموزشی در نظر گرفته شده که البته هنوز جای کار بیشتر دارد.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: با توجه به اینکه پایانه‌های مسافربری اولین مکان‌هایی هستند که زائر در بدو ورود به مشهد با آن مواجه می‌شود و همچنین آخرین مکان قبل از عزیمت از مشهد است و از طرفی نگاه اول و آخر، نگاه‌های بسیار ماندگاری برای زائران است که قطعاً پایانه مسافربری جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای در این نگاه دارد.
حسینی افزود:سعی ما این بوده نگاه اول را زیبا برای زائر خلق کنیم چرا که باعث تداوم زیبا دیدن در زائران شده و نگاه آخر نیز در زمان خروج از مشهد بسیار دارای اهمیت دارد.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: اگر بتوانیم هنرمندانه و خلاقانه این نگاه را شکل دهیم زائر نیز با خاطره‌ای خوش از شهر خارج می‌شود و ما نیز سیاست کاری خود را بر همین اصل فرهنگی استوار کردیم تا نگاه اول و آخر زیبا در ذهن زائران خلق شود.
انتهای پیام// ز.‌ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.