در مراسمی از سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در خصوص جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات تخصیصی اسناد خزانه اسلامی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین استان در مراسمی از رییس و مدیر امور مالی و ذی حساب سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در خصوص جذب ۱۰۰ درصدی تخصیص اسناد خزانه اسلامی برای بدهی های اشخاص حقیقی و حقوقی پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای استانی درسال ۹۵ با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

طهماسب حاجی حسینلو معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان در جلسه شورای هماهنگی معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن ارایه گزارش مختصری از عملکرد دریافت- پرداخت خزانه معین استان گفت: خزانه معین استان در سال 95 مبلغ 75 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات اسناد مالی خزانه به دستگاههای اجرایی استان پرداخت نموده است. که در این راستا آذربایجان غربی جزو 4 استان برتر کشور در زمینه جذب این اسناد است و سازمان جهاد کشاورزی نیز به عنوان دستگاه برتر در این زمینه موفق عمل کرده است.

حاجی حسینلو ضمن تقدیر از سازمان جهاد کشاورزی که در زمینه احصای بدهی ها و مطالبات عمومی دولت همکاری لازم را داشته است ابراز امیدواری کرد در سال جدید نیز این سازمان جزو دستگاههای اجرایی برتر شناخته شود.

اسمعیل کریم زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تلاش مدیران، ذیحساب و عوامل اجرایی سازمان برای به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛ معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین استان در مراسمی از رییس و مدیر امور مالی و ذی حساب سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی تقدیر کرد و افزود: با پیگیری های به عمل آمده، 100 درصد اعتبارات تخصیص یافته به این سازمان معادل 9019 میلیون ریال از طریق انتشار اوراق اسناد خزانه اسلامی در سال 95 جذب شده است .

دولت با همکاری مجلس شورای اسلامی این فرصت را فراهم کرده تا دستگاه های اجرایی بتواند از ابزارهای پیش بینی شده در قانون، اعتبارات سال 95 خود را از طریق اسناد خزانه اسلامی تامین و برنامه ها و طرح های خود را عملیاتی کنند.

منابع مالی لازم برای اجرای طرح های عمرانی بر خلاف سال های قبل که از طریق پرداخت پول نقد انجام می شد؛ بر اساس سیاست های جدید دولت از طریق انتشار اوراق اسناد خزانه اسلامی و سایر ابزارهای قانونی از جمله اوراق مشارکت و صکوک اجاره تامین می شود.

لازم به ذکر است که رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز چند روز پیش نیز لوح سپاسی از دست استاندار آذربایجان غربی در این زمینه دریافت کردند.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.