دبیر اسبق فدراسیون دو و میدانی گفت: اقدامات مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی بیشتر جنبه تبلیغاتی و عوام فریبانه دارد.


احسان مهاجر شجاعی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره کیفیت برگزاری مسابقات دوی پارس بیان کرد: مسابقات از نظم خوبی برخوردار نبود و ارزش آن همه تعریف و تمجید را نداشت و اقدامات کیهانی بیشتر جنبه تبلیغاتی و عوام فریبانه دارد.

 
دارنده مدال بازی های آسیایی ادامه داد: اکثر دوندگانی که در این مسابقات حضور داشتند توریست بودند که مطمئنا این موضوع در نهایت می تواند به ضرر کشورمان تمام شود و خاطره بدی در ذهن ورزشکاران خارجی ثبت کنند.
 
وی  در مورد حل اختلافات با لیلا رجبی ملی پوش سابق دو و میدانی کشورمان بیان کرد: خوشبختانه لیلا رجبی به همراه همسرش روز گذشته در دفتر محل کار من حضور یافتند تا تمام سوء تفاهمات پیش آمده برطرف شود. باید بگویم از ابتدا نیز اختلاف خاصی میان من و این ملی پوش پرتاب وزنه کشورمان وجود نداشت و تنها اظهارات برخی افراد موجب شد تا این گونه به نظر بیاید که میان ما دشمنی بوجود آمده است.
 
دبیر اسبق فدراسیون دو و میدانی درباره حسن تفتیان بیان کرد: در حال حاضر تفتیان پس از پایان تمریناتش در فرانسه به ایران بازگشته و با توجه به صعودش به مرحله نیمه نهایی دوی 100 متر ریو سطح توقعات از او خیلی بالا رفته و امیدوارم تفتیان بتواند در مسابقات پیش رو عملکرد بهتری را نسبت به سال گذشته از خود در مسابقات به نمایش بگذارد.
 
قهرمان اسبق آسیا درباره مشکلات بوجود آمده برای احسان حدادی اظهار داشت: احسان حدادی یکی از پرافتخارترین ورزشکاران دو و میدانی کشورمان است و خوب نیست که چنین مشکلاتی در سر راه وی وجود داشته باشد و امیدوارم مسئولان هر چه زودتر تدابیری بیاندیشند تا وی بدون تنش تمریناتش را دنبال کند و در مسابقات پیش رو باز هم برای کشورمان مدال کسب کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار