۹۳ پایگاه جذب حامی در ایام برگزاری مراسم اعتکاف در استان کرمان برپا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حمید کریمیان زاده، سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان، با اشاره به اینکه معتکفان می توانند در ایام برگزاری این مراسم ضمن حضور در پایگاه های جذب حامی نسبت به ثبت نام و اعلام حمایت معنوی و مادی خود از ایتام و خانواده های نیازمند کمیته امداد اقدام کنند، گفت: پارسال با راه اندازی پایگاه های جذب حامی در ایام اعتکاف ۲۹۵ حامی حمایت ۳۰۳ نفر از ایتام، فرزندان محسنین و بیماران صعب العلاج را عهده دار شدند.

وی با اشاره به اینکه در این پایگاه ها علاوه بر جذب حامی، کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان نیز به منظور کمک به خانواده های نیازمند تحت حمایت جمع آوری می شود، افزود: کمیته امداد در مناسبت های مختلف و پیش رو شامل اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان با برپایی پایگاه های حامی یابی در سطح مساجد ومیادین نسبت به جذب حامی برای ایتام و خانواده نیازمند تحت حمایت اقدام می کند.

کریمیان زاده خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد ضمن آشنایی با این طرح ها فرم ثبت نام را تکمیل و مساعدت های مادی و معنوی خود را به ایتام و خانواده های نیازمند تحت حمایت اهداء کنند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد در مناسبت های مختلف و پیش رو شامل اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان با برپایی پایگاه های حامی یابی در سطح مساجد و میادین نسبت به جذب حامی برای ایتام و خانواده نیازمند تحت حمایت اقدام می کند.

کریمیان زاده یادآورشد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند به روش های مختلف از جمله پرداخت الکترونیکی از طریق شماره گیری کد#۰۳۴*۸۸۷۷* اپراتورهای تلفن همراه ، واریز نقدی به شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ نزد بانک تجارت و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد شهرستان ها کمک های خود را به نیازمندان اهداء کنند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۱ هزار ۶۰۹ یتیم و ۱۱ هزا و ۹۲۷ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که چهار هزار و ۸۵۹ نفر از این فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.

گفتنی است: امسال همانند سال های گذشته در محل مساجد و مکان های برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، پایگاه های جذب حامی برای ایتام، فرزندان محسنین و بیماران صعب العلاج راه اندازی می شود.

انتهای پیامی/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار