زائران سرزمین نور در ایام نوروز مزار شهدای خرمشهر را زیارت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان خوزستان گفت: در ایام نوروز بیش از ۱۰ هزار نفر از زائران سرزمین نور مزار شهدای خرمشهر را زیارت کردند.
 
عبدالرضا فرجیان افزود: در تعطیلات عید نوروز امسال با حضور کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور برنامه‌های معنوی و متنوعی در گلزار شهدای خرمشهر برگزار شد.
 
وی گفت: ملت ایران اسلامی از سراسر کشور به یاد جانفشانی‌های مردم خرمشهر در دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای این شهر حضور یافتند و یاد شهیدان گلگون کفن این دیار را گرامی داشتند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان عنوان کرد: همزمان با حضور کاروان‌های راهیان نور در گلزار شهدای خرمشهر برنامه‌های گوناگونی با همکاری منطقه آزاد اروند و موسسه رهروان شهدا برگزار شد که مورد استقبال زائران قرار گرفت.
 
وی قرائت دعای تحویل سال نو و برپایی سفره هفت سین را از جمله برنامه‌های اجرا شده در گلزار شهدای خرمشهر اعلام کرد و افزود: همچنین به منظور آشنایی زائران با شهدای مدافع حرم خرمشهر، تصاویر این شهیدان والامقام در محوطه گلزار نصب شد.
 
فرجیان گفت: تصاویر زیبایی از شهدای گلگون کفن خرمشهر نیز برای بازدید کاروان‌های راهیان نور و زائران در گلزار شهدای این شهر نصب شد و زائران با این شهدا آشنا شدند.
 
وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز بیش از 10 هزار نفر از زائران سرزمین نور از سراسر کشور مزار شهدای خرمشهر را زیارت کردند.
 
 مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان خوزستان عنوان کرد: این تعداد زائر در بازه زمانی 13 روزه یکم تا سیزدهم فروردین ماه امسال بوده است و پس از آن نیز زائرانی به گلزار شهدای خرمشهر رفتند و مزار شهدای این شهر مقاوم را زیارت کردند.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.