جانشین نیروی انتظامی شهرستان خاش از کشف بیش از 240 کیلوگرم موادمخدر در دو عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ غلامرضا نورا جانشین نیروی انتظامی شهرستان خاش گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مقادیر بسیار زیادی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور فرعی دهستان اسماعیل آباد بخش مرکزی خاش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، ماموران نیروی انتظامی اقدام به ایست بازرسی در محل تردد قاچاقچیان کردند و پس از شناسایی و رویت خودروی مذکور، سوداگران به محض ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با آن ها درگیر شدند.

سرهنگ نورا گفت: با توجه به آتش شدید یگان های عملیاتی پلیس قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیدند و با استفاده از تاریکی شب، خودروی حامل مواد مخدر را رها و به آن سوی مرز متواری شدند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند این محموله مواد مخدر را به استان های مرکزی کشور منتقل کنند، اذعان کرد: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان 140 کیلو و 290 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

جانشین نیروی انتظامی شهرستان خاش همچنین از عملیات موفقیت آمیز دیگری خبر داد و گفت: ماموران نیروی انتظامی با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی توانستند باند مسلح را که در مسئله قاچاق مسلحانه مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه خودروی قاچاقچیان در محور خاش به سراوان شناسایی شد و سوداگران مرگ با یگان های پلیس به صورت مسلحانه درگیر شدند، تصریح کرد: سوداگران مرگ که توان مقابله با پلیس را نداشتن با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شدند.

نورا بیان کرد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان 102 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی همچنین از دستگیری قاتل پس از چهار روز خبر داد و افزود: با هدف کاهش خسارت های ناشی از اختلافات طایفه ای و با رایزنی مسئولان و معتمدان قاتل فرد جوان خاشی پس از گذشت چهار روز از وقوع قتل از سوی والدینش تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.