آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران تا پیش از دیدار با الریان قطر از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران تا پیش از دیدار با الریان قطر از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

حامد تهرانی بازیگر سریال خنده بازار که گرمکن تیم پرسپولیس را بر تن داشت همزمان با بازیکنان پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمد.

کادر تدارکات پرسپولیس حدود نیم ساعت قبل از شروع این تمرین، وارد زمبن چمن شده و به چیدن موانع تمرینی پرداختند.
 
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با الریان قطر 

ریوجی ساتو، ساگارا تورو و یاما اوچی هیروشی ژاپنی، و حسین ابو یحیی لبنانی که تیم داوری دیدار پرسپولیس- الریان را تشکیل می‌دهند، یک ساعت قبل از تمرین سرخ پوشان تهرانی به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند.

محسن مسلمان با موهای دم اسبی در تمرین پرسپولیس شرکت کرد.
 
 بازیکنان پرسپولیس ساعت ۱۷: ۱۰ وارد زمین شدند.
 
 بازیکنان ذخیره پرسپولیس در ابتدای این تمرین روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بودند.
 
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با الریان قطر 
 
 برانکو ایوانکوویچ پس از حضور در زمین با بازیکنان زیر ۲۳ سال این تیم عکس یادگاری انداخت. رضا کرملاچعب با چند ثانیه تاخیر به این جمع اضافه شد که این امر منجر به فریاد سرمربی پرسپولیس بر سر این بازیکن شد.
 
 به دستور برانکو بازیکنان اصلی پرسپولیس در دقایق ابتدایی روی پیست تارتان ورزشگاه آزادی به بازی تنیس فوتبال پرداختند.
 
کری تیم علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی با تیم محسن مسلمان و وحید امیری از نکات جالب بخش ابتدایی تمرین بود.
 
دروازه بان های پرسپولیس زیرنظر ایگور پانادیچ به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند و سایر بازیکنان هم به 2 گروه با لباس های قرمز و کاور سفید تقسیم شده و زیرنظر مارکو استیلینوویچ کارهای بدنی انجام دادند. 
 
در ادامه بازیکنان اصلی پرسپولیس با میراهن قرمز و بازیکنان ذخیره با کاورهای سفید  به انجام دادن فوتبال درون تیمی در میانه زمین مشغول شدند.
 
سرتن چوک هم با پوشیدن کاور سفید به تیم ذخیره ها کمک می کرد.
 
 محمود خوردبین و کریم باقری روی نیمکت نشسته بودند و جالب این جاست که باقری لباس شخصی پوشیده و در مراحل تمرینی شرکت نمی کرد.
 
محمد ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسمولیس هم پس از چند دقیقه در محل تمرین شاگردان برانکو حاضر شد. 
 
ترکاشوند با مسئولان شرکت غذایی به محل تمرین آمده بود که حضور آن ها بارها در اردوها و تمرینات پرسپولیس حواشی مختلفی را به همراه داشته است. 
 
خبرنگاران و عکاسان تصمیم گرفتند تا پیش از شروع تمرین الریان به نمازخانه ورزشگاه آزادی بروند. 
 
نریمان جهان که با وجود حضور در محل تمرین پرسپولیس در تمرینات این تیم شرکت نمی کرد به خبرنگاران گفت از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده و احتمال دارد به بازی فردا نرسد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار