مالکیت بیش از 21 هزار رقبه موقوفات پارسال در مازندران تثبیت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه هزار و 250 موقوفه پارسال در استان سنددار شد، گفت: این تعداد موقوفات شامل 21 هزار و 699 رقبه می‌شود که سند مالکیت آنها اخذ شده است.

وی با اشاره به اهمیت تثبیت مالکیت موقوفات و حفظ این اراضی از تجاوز موقوفه‌خواران، افزود: اوقاف به‌صورت قاطعانه و با جدیت سنددار کردن اراضی موقوفات و تثبیت آنها را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات امام راحل موقوفات باید به اصل خود برگردانده شوند و در این راستا سازمان اوقاف وظیفه سنگینی بر عهده دارد، گفت: اوقاف در تثبیت مالکیت موقوفات در راستای مسائل شرعی و قانونی و طبق تفاهم‌نامه با اداره ثبت اسناد و املاک عمل می‌کند که این مسأله حفظ موقوفات را به‌دنبال دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه طی سال گذشته هزار و 250 موقوفه استان سنددار شد، افزود: این تعداد موقوفات شامل 21 هزار و 699 رقبه می‌شود که سند مالکیت آنها اخذ شده است.

علیزاده با بیان اینکه مازندران جزو استان‌های برتر در اخذ سند مالکیت موقوفات و تثبیت آنها است، گفت: تثبیت مالکیت موقوفات کمتر از وقف نیست و در این راستا هر کسی توانی دارد می‌تواند کمک‌کار اوقاف باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.