نمایش شاد و موزیکال دزد جنگل در مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت بهشهر به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسعود فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر از اجرای نمایش شاد و موزیکال دزد جنگل ویژه کودکان و نوجوانان از ٢٥ فروردین در مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت این شهرستان خبر داد.

وی گفت: این نمایش به مناسبت ایام ولادت با سعادت حضرت امام علی(ع) با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان از طریق نمایش، میزبان عموم علاقمندان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر افزود: نمایش دزد جنگل کاری از گروه تئاتر شاپرک زیر مجموعه گروه تئاتر قاصدک ساری به سرپرستی و کارگردانی تیمور نوربخش، بازیگرانی همچون سید مهدی میرتبریزیان، کمیل سروری، هانیه سادات طاهری، مهدی ملک پور، سحر مهران فر، احمد خدادی و تیمور نوربخش به ایفای نقش می‌پردازند.

فلاح گفت: سهیل قاسمی نویسنده و علی صدرایی آهنگسازی این نمایش را به عهده ‌دارند.

نمایش موزیکال دزد جنگل با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر، موسسه فرهنگی و هنری صداقت نگار، شهرداری و انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان پیرامون اتحاد و همبستگی و مشورت با بزرگترها و فرهنگ سازی این امر در قالب نمایش کودک و نوجوان در بهشهر به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش موزیکال دزد جنگل، از ٢٥ فروردین تا اول اردیبهشت امسال هر روز ساعت ٢٠ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.