معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد تا پایان ۲۰ فروردین‌ماه برای نام‌نویسی فرصت دارند.

فرهاد حسین‌زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه متقاضیان ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تا پایان روز یکشنبه 20 فروردین ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند، گفت: متقاضیان استخدام در دانشگاه آزاد در صورت داشتن شرایط، می‌توانند به سامانه جذب این دانشگاه به نشانی http://jazb.iau.ir مراجعه و در فراخوان جذب ثبت‌نام کنند.

وی افزود: این افراد می‌توانند حداکثر تا 100 روز پس از تکمیل ثبت‌نام، مدارک مورد نیاز را به دبیرخانه هیات اجرایی جذب استان مربوط تحویل دهند تا پس از گذراندن فرآیند استخدام بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دانشگاه آزاد اسلامی جذب شوند.

به گفته حسین‌زاده لطفی، پیگیری درخواست‌های استخدام فقط از طریق سامانه جذب امکان‌پذیر است.

وی اظهار داشت: همچنین مدارک مورد نیاز و ضوابط و مقررات مربوط به استخدام هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه مذکور موجود است و متقاضیان باید راهنمای ثبت‌نام را با دقت مطالعه سپس فرآیند ثبت‌نام را دنبال کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد تاکید کرد: چنانچه متقاضیان ثبت‌نام را تکمیل نکنند یا مدارک لازم را به دبیرخانه هیات اجرایی جذب در مدت 10 روز تحویل ندهند، بررسی فرآیند جذب متقاضی از دستور کار خارج می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
واقعا هر کی تو این دانشگاه آزاد و غیر انتفاعیا و کاربردی بره خسر الدنیا ولاخره اس
آخرین اخبار