دبیر شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب گفت از تصویب ضوابط انتخاب کاندیداهای شورای شهر تهران در شورای متبوعش خبر داد.

احمد شريف دبير شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشاه خبرنگارن جوان اظهار کرد:سیاست ها و ضوابط انتخاب کاندیداهای شورای شهر تهران به تصویب شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب رسید.
 
وی در ادامه افزود: "شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب" در جلسه اخیر خود سیاست ها و ضوابط نحوه انتخاب کاندیداهای شورای شهر موسوم به " ائتلاف 1+21 اصلاح طلبان" را تعیین کرد.
 
شریف تصریح کرد: بر اساس یکی از بندهای مصوب این شورا افرادی می توانند در فهرست انتخاباتی این جبهه سیاسی حضور داشته باشند که تخصص لازم در زمینه عمران، شهرسازی، فضای سبز و محیط زیست، سلامت اجتماعی و بهزیستی، امور فرهنگی و هنری، ترافیک و حمل و نقل شهری، تربیت بدنی، مدیریت، فناوری اطلاعات، اقتصاد، علوم سیاسی، ارتباطات، حقوق و امور مالی را داشته باشند.
 
دبير شوراي هماهنگي احزاب اصلاح طلب با اشاره به اینکه همچنین بر مبنای یکی از بندهای مصوب حداقل 4 نفر از اعضای لیست انتخاباتی را بانوان تشکیل خواهند داد، گفت: در بندهای دیگر این آیین نامه برای داشتن تحصیلات عالیه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، سابقه مدیریت اجرایی، سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی، فعالیت در حوزه مدیریت شهری، عضویت در هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، عضویت در شورای شهر کلان شهرها و... امتیازات خاصی پیش بینی شده است.
 
شريف خاطر نشان کرد: ظرف روزهای آتی دومين فراخوان ثبت نام از كانديداهايی كه تقاضای حضور در ليست اين جبهه با عنوان ائتلاف ١+٢١ را دارند صادر خواهد شد.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار