توزیع پرتقال و سیب در مراکز عرضه با نرخ دولتی تا پایان فروردین ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،ناصر حیدری پوری رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در کمیسیون تنظیم بازار هرمزگان در بندرعباس گفت : 150 تن پرتقال وارداتی با نرخ مصوب 3 هزار و 900 تومان و 115 تن سیب با نرخ مصوب 3 هزار و 500 تومان در این مراکز توزیع می شود.
رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان افزود : این میوه ها در 110 مرکز با همکاری سازمان تعاون روستایی و سازمان میادین میوه و تره بار با نرخ دولتی تا پایان فروردین توزیع می شود.
ناصر حیدری پوری گفت : در روزهای پایانی سال گذشته و تعطیلات نوروز امسال 400 تن پرتقال و 185 تن سیب عرضه و فروخته شد.
جاسم جادری استاندار هرمزگان در این نشست گفت : توزیع کالاهای موردنیاز مردم در تعطیلات نروز از جمله میوه ، گوشت قرمز و مرغ در تعطیلات نوروز در استان بدون مشکل انجام شد و هیچ کمبودی در این زمینه نداشتیم.
وی افزود : نظارت ها بر تولید و توزیع این کالاها و جلوگیری از افزایش قیمت هم به خوبی انجام شد.
استاندار هرمزگان گفت : ستاد تنظیم بازار استان در خصوص تامین کالاهای اساسی مردم در روزهای پایانی سال گذشته و تعطیلات نوروز نمره خوبی کسب کرده است.
استاندار هرمزگان گفت :در تعطیلات نوروز در آرامش و امنیت کامل کالاهای اساسی مردم توزیع شد.

جاسم جادری افزود : برای حمایت از مرغداری های شهرستان میناب به مدت سه ماه مرغ کشتارشده از استانهای دیگر به این شهرستان وارد نمی شود.

وی گفت : این مصوبه به صورت موقت و مدت آن سه ماه است.

قائم مقام صداوسیمای مرکز خلیج فارس هم گفت : در شرایط ضروری و به صورت موقت می توان برای حمایت از تولیدات، ورودی و خروجی هر شهرستان را کنترل کرد.

ملااحمدی افزود : واحدهای تولیدی باید در زمان آغاز فعالیت خود به فکر بازار فروش محصولاتشان باشند تا از ضرر و زیان جلوگیری شود.

راه اندازی مراکز خرید گندم همزمان با آغاز فصل برداشت این محصول در استان از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.