در چهارمین مسابقه تیم ملی تنیس ایران و ویتنام، امیروالا معدنچی با شکست کوئیک خان لی چهارمین پیروزی را به حساب تیم ملی ایران واریز کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم ملی تنیس ایران در سومین روز دیدار با تیم ملی ویتنام در اصفهان به میدان رفت که در نخست روز سوم امیروالا معدنچی موفق شد چهارمین شکست را به حریف شرق آسیایی خود تحمیل کند.

باتوجه به پیروزی روز گذشته تیم ملی ایران، پیروزی ایران در این دیدار قطعی بود تا مسابقات امروز جنبه تشریفاتی پیدا کند؛ از همین رو مسابقات در روز سوم به صورت 2 ست از 3 ست برگزار می‌شود.

امیروالا معدنچی که به همراه اشکان شکوفی در بازی دوبل روز گذشته به پیروزی رسیده بود، امروز مقابل کوئیک خان لی قرار گرفت که توانست با نتیجه 2 بر صفر حریفش را شکست دهد تا چهارمین مسابقه ایران نیز با پیروزی به پایان برسد.

 پیش از این قرار بود شاهین خالدان نفر یک تنیس ایران در این مسابقه به میدان برود اما باتوجه به مسجل شدن پیروزی تیم ملی این فرصت در اختیار امیروالا معدنچی قرار گرفت؛ همچنین تا دقایقی دیگر حمیدرضا نداف تنیسور اصفهانی تیم ملی باید به مصاف حریف خود برود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار