در سال 95 تعداد 9 فقره جواز تأسیس و طرح توسعه‌ در شهرستان سربیشه صادر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه علی اکبر براتی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه گفت:صدور پروانه‌ بهره‌برداری صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری بیش از 20 میلیارد ریال زمینه اشتغال 15 نفر در سطح شهرستان را در سال گذشته فراهم نمود.

وی با بیان اینکه جوازهای تأسیس صادره در سال 95 نسبت به سال گذشته رشد 10 برابری میل به سرمایه‌گذاری را در شهرستان به دنبال داشته، افزود: این تعداد جواز با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بیش از هزار و 65 میلیارد ریالی در بخش صنعت سربیشه، زمینه‌ساز اشتغال 268 نفر خواهد بود.

براتی با اشاره به شعار سال 95 که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد، گفت: در سال گذشته رونق تولید به عنوان یک رکن اساسی اقتصاد مقاومتی مورد توجه ویژه قرار گرفت که طی برگزاری شش جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، مشکلات 12 واحد تولیدی به صورت ویژه پیگیری شد و 2 واحد صنعتی تعطیل نیز به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه افزود: دولت یازدهم به منظور کمک به واحدهای کوچک و متوسط و طرح‌های با پیشرفت بالای 60 درصد، ارائه تسهیلات رونق تولید را در سال 95 برنامه ریزی کرده بود که از این محل، سه واحد صنعتی در سربیشه با دریافت 36 میلیارد و 400 میلیون ریال از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.