هماهنگی دستگاه های مرتبط با برداشت غلات یک ضرورت است

ضررورت هماهنگی دستگاه های مرتبط با برداشت غلاتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: همراهی و هماهنگی موثر همه دستگاه های اجرایی مرتبط با برداشت غلات و دیگر محصولات زراعی نقش مهمی در کاهش آسیب به محصولات کشاورزی دارد.
 
حشمت اله عسگری در نشست هماهنگی برداشت غلات پاییزه خواستار همراهی و همکاری پلیس راه استان در راستای تردد کمباین ها در مسیر و آتش نشانی و شهرداری ها در بحث اطفای حریق و هواشناسی برای اعلام به موقع وضعیت جوی برای برداشت و خرید محصول گندم و پلیس راهور برای حاشیه سازی جاده ها با جهاد کشاورزی استان شد.
 
وی اظهار کرد: در خصوص ظرفیت سیلوها برای برداشت محصول گندم امسال مشکلی نداریم و متناسب با میزان برداشت جا برای ذخیره سازی محصولات خریداری شده، وجود دارد.
 
عسگری افزود: برای خرید گندم باید تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت شود تا کارخانه های تولید آرد اقدام به خرید گندم مناسب کنند.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه کلزا یک محصول استراتژیک برای دولت بشمار می رود باید به موقع از کشاورزی خریداری و بهای آن پرداخت شود تا کلزا کاران استان ترغیب به افزایش سطح زیر کشت خود شوند.
 
 
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.