رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق مطرح کرد؛

کمبود امکانات ورزشی بزرگترین مشکل معلولان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق بر لزوم احداث یک مجتمع چند منظوره ورزشی جهت قشر جانباز و معلول شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ کمبود امکانات ورزشی بزرگترین مشکل معلولانرضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان با حضور در مرکز نگهداری معلولان با محسن خوشگذران رئیس اداره بهزیستی و رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان و شاهپورزاده رئیس جامعه معلولین دیدار و گفتگو کرد.

نارگانی افزود: بزرگترین مشکل جامعه ورزش معلولان و جانبازان شهرستان کمبود امکانات ورزشی و نبود زیر ساخت‌های مناسب است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان بافق در ادامه بر لزوم احداث یک مجتمع چند منظوره ورزشی جهت قشر جانباز و معلول شهرستان تاکید نمود و خواستار همکاری لازم همه سازمان‌ها و ارگان‌ها در این زمینه شد.

وی با اشاره به اینکه معلولان و جانبازان نیاز به توجه بیشتری در امر ورزش دارند گفت: انتظار می‌رود نهاد‌های مرتبط با همکاری بیشتر سبب دلگرمی جانبازان و معلولان باشند تا بتوانیم شاهد نتایج مثبت ورزش در روحیه و زندگی آنان باشیم.

رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات رئیس بهزیستی شهرستان در زمینه فرهنگ سازی ورزش در بین معلولان گفت:خوشحالم در شهری هستم که همه انسان‌ها دیده می‌شوند.

نارگانی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان در حد توان با جامعه معلولان و اداره بهزیستی در فراهم نمودن سانس‌های ورزشی همکاری لازم را داشته است افزود: احساس می‌شود با توجه به علاقمندی جانبازان و معلولان از رشته‌های مختلف ورزشی شهرستان بافق نیازمند یک مجموعه ورزشی اختصاصی ویژه جانبازان و معلولان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه ساخت یک مجتمع اختصاصی ورزشی نیازمند مساعدت و همراهی همه نهاد‌ها و ارگان‌ها در سطح شهرستان می‌باشد گفت: اداره ورزش و جوانان آماده هر گونه همکاری در این زمینه است.

لازم بذکر است: در پایان این دیدار از دو نفر از معلولین شهرستان بافق با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

عزم جدی مسئولان برای ورزش معلولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار