درآمد صادراتی همدان نسبت به سال 94 با افرایش 17 درصدی مواجه بوده است.

افزایش 17 درصدی درآمد صادراتی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ استاندار همدان گفت: با توسعه استاندارد و کیفی سازی کالاهای تولیدی، از صادرات کالا به صورت یک بار مصرف کاسته و به تولید و صادرات کمک شایانی شده است.

وی با بیان اینکه برجام یک توافق بین المللی است یادآوری کرد: باید از فضای به دست آمده و ناشی از اجرای برجام به خوبی استفاده کرد.
 
وی اضافه کرد: دشمن سعی دارد از این فضا علیه ایران بهره بگیرد و برخی دوستان داخلی هم برای تخریب دولت برجام را زیر سوال می برند.
 
استاندار همدان بیان کرد: طبق آمار ارائه شده در سال 95 حدود 700 هزار شغل در کشور ایجاد شد این در حالیست که تنها پنج کشور جهان توانستند بیش از 600 هزار شغل ایجاد کنند.
 
وی گفت: سال 94 بیش از 540 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوجین در همدان پرداخت شد که این آمار در سال گذشته به 2 هزار و 200 میلیارد ریال رسید که این افزایش پرداختی را می توان خدمتی بزرگ برای رفع دغدغه ازدواج دانست.
 
استاندار همدان یادآوری کرد: دولت در سال 95 خدمات شایسته ای داشته است و برای اولین بار 98 درصد بودجه پیش بینی شده محقق شد.
 
نیکبخت مثبت شدن تراز تجاری، افزایش صادرات نسبت به واردات و افزایش میزان تولید و صادرات نفت، نوسازی ناوگان هوایی و پهلو گرفتن آزادانه کشتی ها در بنادر و انعقاد پی در پی تفاهم نامه بازارهای جهانی با ایران را از دیگر اقدامهای دولت یازدهم برشمرد.
 
وی افزود: هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای بازگردان واحدهای راکد این استان به چرخه تولید پرداخت شده است.
 
وی اضافه کرد: طبق آمار سازمان تامین اجتماعی همدان در سال گذشته 9 هزار و 568 بیمه شده جدید داشته ایم که وارد بازار کار شدند.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار