توزیع میوه طرح تنظیم بازار در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره بار شهرما تا اردیبشهت ماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، احمد محبی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهدگفت: به منظور دسترسی آسان شهروندان به میوه با قیمت مناسب، توزیع میوه طرح تنظیم بازار از تاریخ ۲۴ اسفند ۹۵ در ۴۷ فروشگاه و بازار میوه و تره بار شهرما در سطح شهر اجرایی شد.
وی افزود: با توجه به استقبال شهروندان، این طرح با عرضه سیب و پرتقال تا اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: تاکنون ۶۵۵ تن پرتقال و بالغ بر ۲۶۵ تن سیب در طرح تنظیم میوه نوروزی در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره بار شهرما توزیع شد که در مجموع بیش از ۹۳۷ تن میوه عرضه شده است.
محبی افزود: هر کیلوگرم سیب با قیمت ۳۵۰۰ تومان و پرتقال ۳۹۰۰ تومان در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار شهرما در حال عرضه است که شهروندان می‌توانند به صورت غیر سبدی و کیلویی نیز خریداری کنند.
وی ازکسب رتبه برتر سازمان میادین در استقبال از بهار ۹۶ در حوزه سازمانهای شهرداری مشهدخبر داد وگفت:سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری بر اساس نظر مدیریت ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری مشهد در زمینه طرح استقبال از بهار ۹۶ برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر شد.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد افزود: فعالیت‌های استقبال از بهار ۹۶ با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان و زائران در سال جدید در قالب ۳۰ فعالیت در حوزه این سازمان تعریف شد.
احمد محبی گفت: این فعالیت‌ها از تاریخ ۸ اسفندماه سال ۹۵ با برگزاری فروش ویژه محصولات در قالب جشنواره خانه تکانی در فروشگاه‌های شهرما شروع و در روز ۱۳ فروردین ماه ۹۶ با توزیع انواع نوشیدنی در روز طبیعت در ۱۴ بوستان منتخب سطح شهر پایان یافت.
وی افزود: جمع آوری تابلوهای غیرمجاز محور امام رضا (ع)، شستشو، رنگ آمیزی و رفع نقص پلهای عابر پیاده، برگزاری جشنواره‌های فروش ویژه، عرضه محصولات طرح تنظیم بازار از جمله فعالیت‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار در طرح استقبال از بهار بود که پس از بررسی فعالیت‌های انجام شده بر اساس برنامه ارائه شده این سازمان، مدیریت ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری مشهد سازمان میادین را به عنوان سازمان برتر در حوزه سازمان‌های شهرداری مشهد معرفی کرد.
انتهای پیام//ف. ح.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.