اعتکاف دانشجویی برای نهمین سال در ۳ مسجد دانشگاه‌های علوم پزشکی و آزاد اسلامی و یکی از مساجد سطح شهر گنابادبرگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، جواد باقری دبیر ستاد اعتکاف دانشگاهیان گناباد در نشست خبری اعتکاف دانشگاهیان گناباد گفت: اعتکاف دانشجویی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است که دانشجویان در مدت ۳ روز پیام شکست دسیسه‌های دشمنان در تهاجم فرهنگی و ایجاد رعب و وحشت در آنان را به جهان مخابره می‌کنند.
وی بابیان اینکه ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی از شنبه ۱۹ فروردین‌ماه آغاز و تا ۲۱ فروردین ادامه دارد، تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان مراکز آموزش عالی گناباد از اعتکاف دانشجویی استقبال خواهند کرد که با توجه به استقبال دانشجویان از برنامه‌های مذهبی و دینی احتمال افزایش این میزان نیز وجود دارد.
دبیر ستاد اعتکاف دانشگاهیان گناباد در خصوص برنامه‌های اعتکاف دانشجویی گفت: برگزاری گفتمان‌های معرفتی، حلقه‌های معرفتی، سخنرانی و مشاوره در حوزه‌های خودسازی، مهدویت، تهذیب نفس، جوانان و توجه ویژه به صحیفه سجادیه و قرآن کریم ازجمله برنامه‌های اعتکاف دانشجویی گناباد است.
باقری افزود: با توجه به اینکه مراکز آموزش عالی محل تربیت نخبگان جامعه است هدف ما در این دوره از اعتکاف دانشجویی توجه ویژه به نخبگان و فعالان فرهنگی، قرآنی و دینی دانشگاه‌ها است تا روحیه وحدت، هم‌دلی و هم‌افزایی و معنویت از طریق این سفره معنوی در بین عزیزان دانشجو بیشتر از گذشته افزایش یابد.
انتهای پیام//ح.ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.