مبلغ اضافی سوخت صیادان به عنوان حق العمل کاری گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مفرشی رئیس روابط عمومی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه جنوب خوزستان (آبادان) در خصوص گرفتن مبلغ 350 ریال اضافه بر قیمت سوخت از صیادان هندیجان در سال های گذشته توضیحاتی ارائه داد.

مهرداد مفرشی افزود: این مبلغ به عنوان حق العمل کاری براساس دستورالعمل وزارتی و از ابتدای سال 92 در جایگاه های هندیجان از مالکان شناورهای متقاضی سوخت بنزین گرفته شده است.

وی گفت: فروش سوخت به صورت بشکه ای و انبوه در جایگاه های شهری مجاز نیست و ممنوعیت دارد و به دلیل فقدان جایگاه سوخت ساحلی در هندیجان برای سوختگیری شناورها با گرفتن مبلغ حق العمل کاری و اختصاص سکوی مخصوص فروش به صیادان و کارت اختصاصی زمینه ارائه این خدمات برای صیادان فراهم شد.

مفرشی ادامه داد: پس از رایزنی صورت گرفته ازجمله با نماینده مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی و با نامه نگاری صورت گرفته از سوی شرکت پخش فراورده های نفتی به منظور رفاه حال صیادان گرفتن این مبلغ از نیمه دوم اسفند سال 95 منتفی شد.

پس از لغو مبلغ حق العمل کاری از سوخت صیادان هندیجان، برخی افراد در رسانه ها و فضای مجازی ضمن غیر قانونی خواندن گرفتن این مبلغ آن در سال های گذشته خواستار پاسخگویی شرکت پخش فراورده های نفتی در این باره از صیادان شده بودند.

شهرستان هندیجان با 38 هزار نفر جمعیت در جنوب خوزستان قرار گرفته و دارای دو جایگاه سوخت و 800 قایق صیادی است.

شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان در شهرستان های خرمشهر، آبادان، شادگان، ماهشهر، هندیجان و امیدیه خدمت رسانی می کند.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.