ارتش سوریه در عملیاتی، شماری از سرکرده‌های اردنی و سعودی تروریست‌ها را در درعا هدف قرار دادند.


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه با هدف قرار دادن مواضع تروریست های جبهه النصره در منطقه درعا البلد و بصری الشام، شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

به گفته یک منبع نظامی سوری، ارتش سوریه مقر سرکرده های خارجی جبهه النصره را در شهر بصری الشام در حومه شرقی درعا هدف قرار داد که این حمله به انهدام کامل مقر و هلاکت تمامی عناصر تروریستی موجود در آن منجر شد.

در این عملیات و همچنین در مقابله نیروهای سوری با هجوم تروریست ها به محله منشیه در درعا البلد، شماری از سرکرده های اردنی و سعودی تروریست های جبهه النصره به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر، در چهارچوب طرح سازش ملی میان عناصر مسلح با دولت سوریه، روز گذشته چهارمین گروه از عناصر مسلح محله وعر در حمص که بیش از 480 تروریست بودند به همراه خانواده هایشان که در مجموع 1700 نفر می شدند، این شهر را به مقصد جرابلس در حومه حلب ترک کردند.

در حومه حسکه نیز نیروهای دموکراتیک سوریه با تروریست های داعش درگیر شده و مانع هجوم آنان به مراکز نظامی این منطقه شدند. در این درگیری 9 تروریست به هلاکت رسیده و تسلیحات آنان منهدم شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار