هفته سی و دوم لیگ جزیره

پیروزی شاگردان گواردیولا مقابل هال سیتی/لیورپول در 2 دقیقه باخت را با برد عوض کرد

در ادامه بازیهای هفته سی و دوم لیگ جزیره از ساعت 18 و 30 دقیقه پنج مسابقه همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیهای منچسترسیتی و لیورپول حریفانشان را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،در ادامه بازیهای هفته سی و دوم لیگ جزیره از ساعت 18 و 30 دقیقه پنج مسابقه همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیهای منچسترسیتی و لیورپول حریفانشان را شکست دادند.
 
 منچسترسیتی در یک بازی خانگی میهمانش هال‌سیتی را 3 بر یک شکست داد . در این بازی احمد المحمدی در دقیقه 31 (گل به خودی)، سرخیو آگوئرو در دقیقه 48 و فابیان دلف در دقیقه 64 برای تیم پپ گواردیولا گلزنی کردند. تک گل هال‌سیتی را هم آندره‌آ رانوکیا در دقیقه 85 به ثمر رساند.

با این نتیجه منچسترسیتی 61 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاهش در رده چهارم جدول به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده امیدوارتر شد.

در دیگر بازی مهم امشب، تیم فوتبال لیورپول مقابل میزبان سرسخت خود استوک‌سیتی در حالی که با یک گل عقب بود، در عرض 2 دقیقه 2  گل زد و ورق را به سود برگرداند تا 3 امتیاز را کسب کند.

جانتان والترز در دقیقه 44 گل استوک‌سیتی را زد و در ادامه فیلیپه کوتینیو در دقیقه 70 و روبرتو فیرمینو در دقیقه 72 برای لیورپول گلزنی کردند. این پیروزی لیورپول را 63 امتیازی کرد تا در رده سوم جدول باقی بماند.

در سایر بازی‌های امشب لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:
میدلزبورو صفر - برنلی صفر
وست‌بروموویچ صفر - ساوتهمپتون یک
وستهام یک - سوانزی صفر

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس، از ساعت 21 به وقت تهران چلسی صدرنشین میهمان بورنموث خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار